Nystart

Söta snökristaller
 
Kämpade ihop ett 15:e pass idag i kylan. Och trots att det stack rätt bra i ansiktet så log jag mest hela tiden. Skönt för rumpan med padden idag och då känner jag/Banjo talar om, hur jag ska placera höger höft som blivit lite framtung av allt kompensationsjobb för vänsterbenet. Klarade oss utan draghjälp av Lisa och Zilas idag, de var hemma och kurerade mattens feber. 
 
Lite horn i näsan.
 
Den här tiden på året är rätt kämpig med mörker och kyla men ljuset är på väg tillbaka nu! Inte så dumt är det heller att få starta om i lite lugn och ro innan vi ger oss iväg på träningar igen. Väldigt sugen!
 
Ellie så går vi i ide!
 
 











Kom ihåg mig?
I januari 2009 började jag blogga lite ”hästdagbok” på familjens gård Gustabergs hemsida, och så har det fortsatt fram till oktober 2015 då gården såldes och det blev övergång till egen blogg.

I maj 2009 råkade mamman, matten och makan ut för en olycka och förvärvade en hjärnskada. Beteendevetaren trodde hon skulle bli helt återställd men har fått landa i att det inte blev så. Det har blivit mycket annat och i år en start i Para-SM med bästa Banjo.

Tanken är att bloggen får fortsätta vara en slags reflekterande hästdagbok.