Nyårskarameller

Gott slut och gott nytt år tjoas det för fullt idag. Förärats med en nyårspresent också! 

 

 

Även om 2015 kan ses som ett mörkt år för planeten, väljer jag att fokusera på ljusglimtarna som året bjöd mig på. Och tänk att, mitt i all förändring, kommer jag till nya insikter om min hjärntrötthet mest hela tiden. Till exempel att dela upp och sålla hårt av aktiviteter så funkar det mesta!

 

Det blev en SM-start med Banjo i augusti! Ett litet stöd till Vilmas körkort, student och flytt till Haväng har jag allt varit. Tänkt utanför boxen och bosatt mig och Banjo på två ställen.

 

 
Fick trycka på knappen för Vilmas underbara naturbild. En fin utflykt till Storforsen tillsammans med vänner.
 
 
Gott Nytt År!











Kom ihåg mig?
I januari 2009 började jag blogga lite ”hästdagbok” på familjens gård Gustabergs hemsida, och så har det fortsatt fram till oktober 2015 då gården såldes och det blev övergång till egen blogg.

I maj 2009 råkade mamman, matten och makan ut för en olycka och förvärvade en hjärnskada. Beteendevetaren trodde hon skulle bli helt återställd men har fått landa i att det inte blev så. Det har blivit mycket annat och i år en start i Para-SM med bästa Banjo.

Tanken är att bloggen får fortsätta vara en slags reflekterande hästdagbok.